CE OFERIM?



OFERIM SOLUȚII DE PROMOVARE
PE SCUTERE ELECTRICE, INDIFERENT DE BUGET



Modalitatea perfecta pentru a promova business-ul tau:



RECLAMA TA AFISATA PE SCUTERELE ELECTRICE
FUNCȚIONEAZĂ PENTRU AFACEREA TA DEOARECE:

ESTE INEVITABILĂ

20000

vizualizari / zi


Este singurul mijloc de publicitate care nu poate fi evitat.

DEVII PRIORITAR PENTRU CLIENȚI

58.2

%


Expunerea repetată face ca un potențial client sa rețina și sa aleaga produsele sau serviciile tale ca primă opțiune la cumpărare. 58,2% dintre oameni consideră că publicitatea outdoor scoate în evidență mărcile.
 

CONSTRUIEȘTE ÎNCREDERE

72.8

%


Alegem produsele și serviciile în funcție de câtă încredere avem în ele și prețul nu este tot timpul cel mai important factor. Niciun alt mijloc de expunere media nu îți oferă o validare mai mare și mai rapidă a brandului sau a mesajului decât publicitatea outdoor.
 

PIEȚE VIRGINE

85

%


Sunt mulți cumpărători care încă nu știu că ar putea avea nevoie de produsul tău, iar publicitatea outdoor este o metodă prin care îi poți aborda direct. Nu aștepta să caute ei produsele sau serviciile tale, vino tu în întâmpinarea lor.
 

ÎMPINGE LA ACȚIUNE

44

%


Publicitatea stradală este un declanșator de acțiuni, stârnește curiozitatea, activează dorința de cumpărare și determină căutarea online a produselor sau a serviciilor.
 

*Datele prezentate mai sus sunt provenite din studiul desfășurat de compania de cercetare D&D Research pe piața de publicitate outdoor din România, având la bază o campanie publicitară realizată exclusiv pe suporturi outdoor.

 
 


AVANTAJELE AMPLASARII DE RECLAME PE SCUTER ELECTRIC?

Publicitate outdoor aduce numeroase beneficii pentru compania ta prin efectul pe care îl pot avea asupra maselor de oameni:
• Oferă o expunere constantă
Reclama va fi vizibilă pe tot parcursul zilei, în diferite locuri din oraș.
Scuterele străbat întregul oraș de-a lungul unei zile si acceseaza zone aglomerate comerciale si rezidentiale astfel încât mesajul poate fi citit ușor. În plus, este imposibil de ignorat datorită aspectului modern si exotic. • Este accesibilă unui public numeros
Un scuter electric poate ajunge în mai multe zone într-o singură zi, reclama devine accesibilă unui public divers și numeros. Așadar, promovarea capătă o arie mai mare de acoperire, deoarece intră în contact cu o variate de categorii de oameni
• Este o modalitate de promovare în mișcare Amplasare reclamei pe un scuter electric face promovarea mobilă – acesta reprezintă principalul avantaj al acestui gen de publicitate.
 

Intrebari si raspunsuri

1Care sunt costurile unei campanii?
Prețul serviciilor poate diferi în funcție de durata campaniei, de perioada anului și oferim clienților noștri discounturi și beneficii dacă aleg o colaborare mai amplă cu noi. În funcție de durata și amploarea campaniei, putem să îți pregătim gratuit grafica expusă.
2Cum pot primi o oferta?
Oferta depinde de scopul campaniei, astfel că, în funcție de asta, putem să îți sugerăm variante pentru bugetul tău. Contactează-ne pentru a putea stabili exact de ce anume ai nevoie.
3Este eficientă publicitatea outdoor?
Returnarea investiției (ROI) – strict în cazul publicității outdoor – este, la nivel global, de 2,80. Pentru fiecare 1 leu investit se primesc inapoi 2.8 lei. BrandScience, un prestigios Institut Britanic de analiză și cercetare media, care a studiat timp de 3 ani peste 600 de cazuri de publicitate outdoor în Australia, Danemarca, Finlanda, Germania, Norvegia, Suedia, UK și Statele Unite spune acest lucru. Cel mai probabil că nu ți-ai imaginat niciodată că eficiența publicității outdoor este peste cea a televizorului sau a tot ceea ce însemnă presă scrisă, deși anual aici se alocă din obișnuință bugete de publicitate mai mari.
4Ce înseamna planificarea campaniei și cum o facem?
Înainte de planificarea campaniei, definim scopurile și așteptările tale. De exemplu, creșterea vânzărilor pe un anumit segment, creșterea traficului în magazinul tău, activarea unui produs nou pe piață sau creșterea brandului. După asta, verificăm dacă evaluarea ta legată de publicul-țintă este corectă. Dacă nu l-ai identificat te ajutăm să o faci apoi stabilim numărul necesar de supoturi publicitare, asigurându-ne că desfășurarea campaniei este eficientă.
5Ce dimensiuni au panourile publicitare?
40cmx30cm
6În cât timp se poate implementa o campanie outdoor?
O campanie locala se pregătește cam cu 2 saptamani în avans, pentru că este nevoie de timp pentru stabilirea strategiilor de promovare, realizarea machetelor grafice, printarea materialelor publicitare și expunerea lor.

TRIMITE-NE UN MESAJ SAU SUNĂ CU ÎNCREDERE


0748.230.302